jeudi 21 avril 2022

Notre nouvelle invitée créative est ...

 

 



My name is Maria but my family and friends call me Maka 

and I come from Slovakia. At present I'm living and working in Austria.

I have a great passion for creating with paper, it is in every case part of me !

My favourite projects are cards, art journal and ATCs.


I'm a big fan and admirer of mixed media, rich of colours, 

textures, layers and neverending possibilities.

I like colours but mostly various violet, purple, blue and each brown shade

and all soft pastel tones.

I love paper, background stamps, stencils, white gesso

 and all the time I'm trying and searching...

 Anyway, by creating I can give free rein to my thoughts,

without conditions and limits.

I can always be myself ...

 

Je m'appelle Maria mais ma famille et mes amis m'appellent Maka

et je viens de Slovaquie. En ce moment je vis et travaille en Autriche.

J'ai une grande passion pour les créations avec du papier, 

mes projets préférés sont les cartes, l'Art Journal et les ATC

Je suis une grande fan de mixed media, riche en couleurs,

 textures et d'infinies possibilités

J'aime les couleurs, surtout le violet, chaque nuance de marron 

et tous les tons doux et pastel

J'aime le papier, les tampons de fond, les pochoirs, le Gesso

et je suis toujours en train d'essayer, de tester...

En tout cas en créant je laisse carte blanche à mes pensées,

sans conditions ni limites, je peux être moi-même

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire